嚟嚟嚟~ 嚟追我吖~~~~~~~~

2008年1月28日 星期一

東京大阪之旅 Day 1 下

宜家寫blog upload上都有限制... 每篇只可以有廿張相.... 所以要分好多篇先用得晒所有相.... (當然我唔想放棄任何一張)


大阪嘅手信店入面嘅貨品...



最後我哋買咗一包小豆沙包用作充飢... 但到最後一個都未開



去完大阪城就出發去心齋橋, 佢尤如尖沙咀.... 但佢係一條好長嘅街... 當我走咗先醒起唔記得影底心齋橋人山人海嘅景像.... 下面嘅相係由落車行去心齋橋經過嘅街, 沿途都係食肆... 行完心齋橋嘅手信當然係無喇... 因為唔知買咩好.... 行去藥房諗住有所收獲... 但睇咗嘅價錢我覺得同香港差唔多...



呢間係一間食雪場蟹嘅食店... 好大隻蟹掛住喺門口做招牌... 啲腳仲識郁架...



日本啲食店好多都好靚.... 成楝都係喺香港一定做唔到...



呢條龍係一間拉麵連鎖嘅標誌... 聽團友講真係幾好味... 叫"金龍" 你喺門口按機(好似汽水機咁)買咗飛之後入去坐就得架喇... 不過佢仲有間係無位全部人都係企... 但依然好多人企...


而呢隻龍佢吸引我之處係佢隻左眼跌咗落嚟... 好似好無精神咁, 好搞笑



日本嘅夾公仔機好誇張... 啲公仔好大隻... 呢個波大過我個頭.... 下面隻史迪仔都唔係我哋喺香港見到嘅咁細..



仲有夾公仔機有維尼熊... 佢對腳係會郁... 雖然真係好得意...不過我覺得好難夾



行到咁上下有啲餓.... 見到有燒餅同八爪魚丸.... 最後揀咗八爪魚丸... 都唔錯架



行完街之後就係去一間酒店食我哋嘅第一餐團餐.... 味道就.... 唔好提喇... 自己出去買嘢食好味啲



到咗第一晚間酒店... 佢條梯夜晚好靚... 仲有好有隻熊公仔坐咗喺餐廳門口, 佢屁股大到一張櫈都坐唔晒.... 要坐兩張



入到酒店房... 都不過不失嘅... 係啲行路位窄啲啫...



喺酒店安頓好之後梗係去行下附近有咩睇喇... 不過日本人普遍都好早收工... 十點已經無嘢睇... 純粹行下... 同埋佢有間便利店喺附近... 行完就去買啲嘢飲返酒店咯... 不過呢個公仔好似代表大阪燒丸之類嘅... 除咗大阪影城附近無再喺其實地方見過



沒有留言:

張貼留言