第二日... 係我地旅程最遲起身嘅一日... 因為我地要去嘅就係酒店隔離嘅華納環球影城, 而影城喺淡季係會十點開收五點.... 我地就會全日都喺入面....
食完早餐一抬頭睇到大堂玻璃天花嘅設計, 忍唔住影咗一張相...

我地行都唔使三個字就到環球影城, 佢係一個電影製作公司營運嘅遊樂園, 當然, 入面嘅遊戲都係圍繞住華納出品嘅電影做主題... 仲要大部份都係3D製作



環球入面都有一間HELLO KITTY 專門店... (魔教教主
)

一路行入去都見到有卡通人物... 不過導遊堅持要帶我地行一圈, 導致無辦法去影相.... 只影到一張急步中嘅傻豹...![]()

行完一個圈之後第一樣玩嘅就係蜘蛛俠, 佢係一個類似動感影院, 但你坐喺一個車卡上... 戴住立體眼鏡... 一開始蜘蛛俠就會一路就跳去你面前... 你車卡仲會跌一跌... 真係好像真.... 最好笑係我隔離嗰位竟然嗌咗出嚟 ![]()
成個過程都會見到曾經出現過嘅壞人同蜘蛛俠對打... 而我哋亦都會好緊張咁置身其中... 最精彩係最後會有人將我哋掉落樓.... 好驚險逼真...到臨到地時蜘蛛俠會用網救返我地... 成架車就真係好似跌落去最後就郁一郁就定住咗咁![]()


呢個就係導遊推介一定要睇嘅歌舞SHOW.... 真係好好好好..........瞓......![]()
唱歌同跳嘅舞都唔係特別吸引... 反而令我少咗時間去睇其他館...

之後去咗睇大白鯊, 佢都係4D, 即係會有水同大熱感... 不過比起蜘蛛俠就爭啲...

玩到咁上下肚餓... 就搵咗一間薄餅店食嘢... 佢得三款薄餅提供選擇架咋... 不過味就唔錯嘅.... 價錢亦都真係唔錯架.... 三件薄餅加一杯汽水就食咗百三蚊... ![]()



我仲有去睇嘅就係WATERWORLD 佢係一個真人表演.... 啲演員會向觀眾席潑水... 坐得前一定會濕, 所以有人會著住雨褸坐前面... 而表演會有爆破跳水... 劇情係一個海盜同海盜嘅爭奪, 都算唔錯架


街上面有一架好舊款嘅的士... 個樣好得意...

呢個咁正嘅係激流... 如果無心理準備一定會全身濕晒... 所以我用廿蚊買咗件雨褸先玩... (我驚整濕件羽絨)

呢面係兒童樂園.... 入面嘅機動全部都係適合小朋友... 所以我好快就行返出嚟

沒有留言:
張貼留言